VISIGN
Film&Photography

Template Prezentacji

 

Features Overview

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Quisque congue porttitor ullamcorper. Nulla lectus ante, consequat et ex eget, feugiat tincidunt metus. In sit amet felis malesuada, feugiat purus eget, varius mi.

 
 

Feature 1

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Sed a ligula quis sapien lacinia egestas. Sed a ligula quis sapien lacinia egestas. Vivamus a ante congue, porta nunc nec, hendrerit turpis. Nullam sit amet nisi condimentum erat iaculis auctor. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.


Feature 2

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Phasellus sodales massa malesuada tellus fringilla, nec bibendum tellus blandit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.


Feature 3

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Donec eget risus diam. Sed a ligula quis sapien lacinia egestas. Mauris egestas at nibh nec finibus. Suspendisse nec congue purus. Vivamus sit amet semper lacus, in mollis libero.



Featuire 4 DYSTRYbucja
Kiedy film jest już ukończony wiele firm uważa że spowoduje on drastyczne oddziaływanie na nowych klientów. Jednak bez odpoweidniej strategii dystrybucyjnej będize on dziąłął tylko połowicznie tj. wpłynie na proces dycyzyjny klientów kórzy już firme znają i  rozważąją. Świetnym przykładme będzie tutaj ukazanie proporcji w przypadku reklam telewizyjnych dla dużych firm np. lidl czy coca cola. W dużym uogólnieniu produkcja takich klipów często kosztuje nawet milion złotych, natomiast na dystrybucję przeznacza się co najmniej 10krotnosc tej kwoty czyli ponad 10 milionów, co powoduje tak fantastyczne rezyultaty jak w rpzypadku tych firm, które od lat utrzymują się na topie. Oczywiście sa to budżety z innej półki komerycjnej, natomiast w przypadku profesjonalnej produkcji za 5000 czy 15000 warto założyć około 30% tej kwoty na dystrybucję doraźną, tuż po jego opublikowaniu oraz około 100-200% tej kwoty w ujęciu rocznym do regularnej promocji. TO pokazuje tez jak świetnym narzedziem jest video. Raz wykonane przez odopweidnich specjalistow bedzie słuyzyło przez kika najblizszych lat.

Nie tylko wykonujemy świetny i niezwykły kawałek contentu video ale również aktywnie go optymalizujem pod daną platformę oraz promujemy.
Obecnie jesteśmy członkami kilkunastu grup zrzeszających marketerów, filmowców, fotografów oraz entuzjastów amatorów którym prezentujemy nasze prace, aby dalej rozwijać siebie i innych. 
Aktualnie łaćznie jest to zasięg rzędu około 80 000 osób w polsce i około 20 000 poza granicami.