VISIGN
Film&Photography

Blog

Weekly inspiration #2

Daniel Arsham to multidyscyplinarny artysta, znany przede wszystkim ze swoich unikalnych instalacji i rzeźb inspirowanych archeologią oraz niekonwencjonalnych idei. Jego prace można zobaczyć tutaj. Adidas nawiązując współpracę z artystą miał na celu nie tylko stworzenie nowego buta do swojego portfolio, ale również wykreowanie kampanii która będzie mocno wpływała na wyjątkowy odbiór marki oraz dawała pretekst do wolnej interpretacji. W ten sposób powstała seria filmów Hourglass, opowiadająca o bodźcach które ukształtowały Daniela i jego twórczość. Spektakularnie zrealizowana seria filmów opowiadająca o przeszłości, teraźniejszości i już niedługo, przyszłości. Kolejnym ciekawym projektem Daniela będzie pełnometrażowy film opowiadający o przyszłości pod nazwą "Future Relic" z fantastyczną obsadą, którego premiera, mimo trwającej już produkcji, odbędzie się za 71 lat, w 2089 roku. To nie błąd.

Zachęcamy do zapoznania się z tą świetną wizualnie i merytorycznie kampanią Adidas'a i Daniela.
 

Andrzej Suwara