VISIGN
Film&Photography

Blog

82% - dlaczego Twoja firma potrzebuje video?

  Screenshot from adidas Originals by Daniel Arsham | Hourglass - Past

Screenshot from adidas Originals by Daniel Arsham | Hourglass - Past

Witajcie na naszym blogu! Chcemy aby służył do rozwijania tematów rozpoczętych na stronie a także do analiz naszych produkcji. Mamy zamiar również przybliżać najlepsze produkcje video twórców z całego świata oraz komentować trendy. 

W pierwszym odcinku postaramy się przybliżyć powody dlaczego w ciągu ostatnich kilku lat video stało się najlepszą - a już niebawem jedyną - droga do osiągnięcia sukcesu swojej marki.

Dla zobrazowania, weźmy pod uwagę klienta znajdującego się w procesie decyzyjnym przed zakupem produktu. W jaki sposób będzie w stanie ocenić który produkt wybrać, skoro obie marki - Ty i Twoja konkurencja - twierdzicie że Wasz produkt jest najlepszy? Nie tędy droga. Konieczne jest ukazanie produktu czy usługi w sposób który sprawi że Wasz klient będzie w stanie zrozumieć twórcę produktu i się z nim utożsamiać. Waszym celem nie powinna być sprzedaż każdemu dostępnemu klientowi ponieważ jest to niewykonalne a sprzedaż osobom które wierzą w to co robicie. Krótko mówiąc - sprzedaż przez EMOCJE. To klucz do sukcesu.

Najlepszym medium do wywoływania emocji bez wątpienia jest video. Potwierdzają to statystyki.

1. 90% badanych uważa że materiał video pomaga w procesie decyzyjnym przed zakupem produktu (via Hubspot). 

2. Film video na stronie głównej generuje 80% wyższą konwersję niż grafika czy zdjęcie (via Unbounce).

3. Video generuje aż 12 razy więcej udostępnień produktu lub usługi niż grafiki i zdjęcia  (via SmallBiz Trends).

Video może być wykorzystane do poinformowania, wyjaśnienia, podkreślenia prestiżu czy w końcu do wypróbowania lub zachęcenia klienta. Dzięki video przekażesz swoje przekonania i wpłyniesz na decyzję klienta.

Jak pokazały badania wykonane przez Cisco do 2021 roku video będzie generowało około 82% ruchu w internecie. Czym jest ruch? To nic innego jak wszelkie działania użytkowników w internecie zmierzające do zwiększania zaangażowania, interakcji oraz odwiedzin np. strony czy sklepu internetowego. Jest to wartość przytłaczająca inne kanały i nie może być ignorowana przez świadomych przedsiębiorców. 

Jednocześnie ogromna ilość contentu video niesie ze sobą zagrożenia dewaluacji jakości takich produkcji oraz tworzy problem wyłowienia odpowiedniego contentu wśród wodospadu treści. Dlatego tak ważne jest aby nieustannie kontrolowac jakość przekazu, monitorować jak marka odbierana jest przez klienta. W selekcji materiału dostepnego w sieci pomaga autentyczność. Obecnie klienci utożsamiają się z autentycznością często bardziej niż z najlepszym, jednak surowym materiałem video. Uważamy że łącząc ze sobą te dwa fundamenty jesteśmy w stanie tworzyć najciekawsze kampanie w sieci. 

Nasza współpraca nie ogranicza się do stworzenia materiału, każdego klienta wyposażamy w wiedzę jak najlepiej go wykorzystać w zależności od branży. 

Andrzej Suwara